Utrecht, 30  januari 2023 - Incentro kondigt met trots aan dat wij het AWS Advanced Partnership binnen het Solution Provider Program hebben behaald. Dit betekent dat Incentro zich onderscheidt als een van de meest ervaren en getalenteerde AWS-partners op het gebied van cloudoplossingen.

Met dit partnership heeft Incentro toegang tot de meest geavanceerde technologieën en middelen van AWS, waarmee wij onze klanten nog beter kunnen bedienen met innovatieve cloudoplossingen en -diensten. Het AWS Solution Provider Program erkent en ondersteunt partners die zich hebben bewezen in het bieden van hoogwaardige oplossingen en diensten aan hun klanten

Om ons zo goed mogelijk te wenden aan de behoeftes van onze klanten zijn wij ook bezig om andere certificaten bij AWS te behalen. Ons doel is om hiermee innovatie te stimuleren en oplossingen te bouwen op Amazon Web Services (AWS) voor onze klanten.

Bart Jan Knegt, Lead Data & Analytics Incentro: "We zijn trots op deze erkenning door AWS. Dankzij dit partnership kunnen we onze klanten nog beter bedienen en ze nog beter helpen met het realiseren van hun digitale doelen door middel van geavanceerde cloudoplossingen."